Kúl, közvetlen, keresztény

Szólj Be a Papnak!

"Kezdetben teremtette Isten..."

Fábyverzum - Én és a problémáink

2017. október 19. - Fábyka

 "Fáby vagyok! Nem is tudok mást mondani. Fáby vagyok! Keresztény, hívő, református, humoros, hangos, türelmetlen, határokat feszegető nőszemély. Fáby vagyok! Sziasztok! :)"  

Nem is tudom, hogy az első bejegyzésemet hol kezdjem. Ott, hogy "én", vagy rögtön a "problémáinknál"? Bár szeretek in medias res belevágni a dolgokba.

Most inkább mégis elmesélem nektek az okokat!

Ki vagyok én? Miért is csinálom ezt? Ez nektek miért jó? Vagy miért nem! Tehát szép sorban.

Én Fábián Eszter vagyok, de hívjatok csak Fábynak. 5. éves református teológus. Igen, PAP leszek. Vagyis LELKÉSZNŐ, de ki tartja számon.

Szerintem nem gondoltam át, mielőtt ezt a hivatást választottam. Vagyis, csak egy 18 éves fejével (bocsi 18 évesek, amúgy jók vagytok :D). A választást nem bántam meg. De azóta eltelt 6 év, és felgyűltek bennem a kérdések. Az egyetemen sokat megválaszoltak, de 10x annyit tettek mellé. Szóval rengeteg kérdésem van. Önmagamról, Istenről, a világról!

 

800px_colourbox11159626.jpg

 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem problémát okoz az önmeghatározás. Tudom ciki, de 24 évesen (Édesanyámnak ennyi idősen már volt egy 1 éves gyereke) még nem igazán tudom, mit is kezdjek magammal. Ezért folyamatosan keresem.

 

Keresem:

  • az utam
  • az énem
  • a helyem
  • a jövőm

Szeretnék, mint sokan mások, jó keresztény lenni. De van ilyen? És egyáltalán hogyan? És itt jöttök TI a képbe!!! Mert most TI fogtok segíteni nekem. Ugyanis azért vágok bele ebbe a rapszodikusnak tűnő dologba, amit blogírásnak neveznek, hogy segítsek. Elsősorban magamon, de ha velem tartotok, talán rajtatok is.

Segítsek megkeresni a válaszokat!

Szerintem együtt kellene gondolkoznunk bizonyos kérdésekről. Olyan kérdésekről, amiket talán a 40-70 éves lelkészeinknek és papjainknak nem tudunk feltenni. Olyan kérdésekről, melyek bizonyos embereket megbotránkoztatnak, de nekünk muszáj felelnünk rájuk.

Olyan kérdésekről beszélek, melyek a 21. századtól és a huszonéves kortól elválaszthatatlanok.

Olyan kérdésekről, melyek megválaszolását talán nem egy paptól várnátok.

Na mit szóltok? Belevágunk? Megrengetjük egy kicsit a világot? Ha nem is azt a világot, amit Földnek neveznek, de azt, amit ÉN-nek hívnak! Gondolkoztok egy kicsit velem? Persze, ha nem teszitek, az sem baj, csak élvezzétek! :)

Mire számíthattok? Azaz mire nem? Ne számítsatok klisés válaszokra! Ne számítsatok tabukra, léleksimogatásra, kedves szavakra! Őszinteségre, merészségre, szókimondásra annál inkább. Aki nem szeretné, hogy olyan dolgokkal szembesítsék önmagával, a hittel, a Bibliával és az egyházzal kapcsolatban, amire még nincs felkészülve, az most zárja is be ezt az oldalt. Miért?

 

Nagyon egyszerű. Mert ez a Fábyverzum! :) Itt az én szabályaim érvényesek.  És én csalás nélkül játszom!

 

A következő találkozásig puszil Titeket: Fábykátok

A bejegyzés trackback címe:

https://szoljbeapapnak.blog.hu/api/trackback/id/tr7412812830

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zsidó Istent imádsz? 2017.11.29. 13:46:35

"Isten" nevét ki ne mondd, mert még kiderül, hogy egy zsidó istent imádsz! Ja és ez tagadásnál is igaz. Isten = gyűjtőfogalom 1. emberek által teremtett fő mítoszlények 2. egy kényszerképzet Brian élete(HUN)- Kövezés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása