Kúl, közvetlen, keresztény

Szólj Be a Papnak!

Mit csinálnak a papok otthon a karanténban?

- az első néhány #papokotthon videó

2020. március 31. - szoljbeapapnak

A március közepén közzétett felhívásunkra folyamatosan érkeznek a jobbnál jobb videók. Arra voltunk kíváncsiak, hogy ebben a különleges helyzetben mit csinálnak a lelkészek otthon, hogyan élik meg a hívek jelenléte nélkül az istentiszteleteket, hogyan alkalmazkodnak az új technikai kihívásokhoz, mennyivel csökkent, vagy esetleg nőtt így a munkájuk. Vajon mit csinálnak az esetlegesen rájuk szakadt szabadidővel?

Bár az eredeti kérdésünkre, miszerint vajon a koronavírus idején is járna-e nekik a fizetés, még nem érkezett konkrét válasz, azonban most bemutatjuk az első néhány eddig beérkezett videót.

A sort kedves csapattagunk, blogunk egyik szerkesztőtársa, a sorban az eddigi egyetlen hölgy, Arany Barbara református lelkész kezdte. Számunkra is új oldalát mutatta meg azzal, hogy külföldi szakirodalmakat is igénybe vesz az online tanítás, vagy a prédikációra való készülés közben.

Az ő kihívottja Sipos Barnabás ortodox parókus volt, akinek lelkészi feladatai mellett két kisgyermek otthoni tanításával is meg kell birkóznia, miközben a parókia közelében lévő templomot újítják. Sőt, ha ideje engedi még varr is.

Barnabás régi barátját, a római katolikus Papp Tamás atyát hívta ki, aki mint ahogy nemrégiben A Szív jezsuita magazin is megírta nem csak break táncol, hanem próbálja minél hasznosabban eltölteni az idejét.

Asztalos Richárd evangélikus lelkész a gyülekezeti faliórához hasonlította a jelenlegi helyzetet, sőt hozzá szép gondolatokat is megosztott a nagyközönséggel.

Mindeközben a görögkatolikus Letsgo atya szobabiciklivel teker a munkahelyére és próbál minél több időt a családjával tölteni.

Törő András római katolikus egyetemi lelkész stílusosan a Szent László Katolikus Szakkollégium kápolnájában állt a kamerák elé, ahol kifejti, hogy hogyan éli meg a mindennapjait programok nélkül. Találóan így fogalmazza meg a jelenlegi helyzetet: 

„Nem azért vagyok hasznos, mert valamit teszek, hanem Isten az, aki értékessé tesz Bennünket.”

Eközben a református egyetemi lelkész, Bogáti Attila gyerekzsivajban tölti a munkaidejét és mikor felesége nem látja, még a nappaliban is dekázgat.

Kíváncsian várjuk a folytatást, sőt bízunk benne hogy hamarosan a kérdéseinkre is választ kapunk…
Vagy szerintetek a videóikkal már meg is válaszoltátok a fizetéssel kapcsolatos kérdésünket?

Ha valakinek lenne kedve bekapcsolódni, az eredeti kihívást itt tudja elolvasni. Természetesen várjuk a remete szerzetesek és a világtól elzárt apácák videóit is!

A bejegyzés trackback címe:

https://szoljbeapapnak.blog.hu/api/trackback/id/tr915576952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:27:28

@MAXVAL bircaman közíró:

1) Te írtad: "A sokaknak tett csoda ellentétes lenne a terv sikerével."

2) akkor ugye a Fatimai napcsoda a hívpk szerint egy olyan csoda volt, amely sok tízezer embernek lett téve

hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1timai_jelen%C3%A9sek#A_napcsoda

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 15:28:54

@math0:

Mi értelme lenne a menetrendnek, ha Isten minden vonatra váró hívő számára azonnali vonatot teremtene?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:29:10

@MAXVAL bircaman közíró:

1) Te írtad: "A sokaknak tett csoda ellentétes lenne a terv sikerével."

2) akkor ugye a Fatimai napcsoda a hívpk szerint egy olyan csoda volt, amely sok tízezer embernek lett téve

hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1timai_jelen%C3%A9sek#A_napcsoda

3) tehát ha igazad lenne, akkor sok tízezer hívő hülye lenne.

+1) nem tudod, mi a Fatimai napcsoda, mert sötét fasz vagy. nem tudtad megynitni a Wikipédia oldalt, mert elmebeteg selejt vagy.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 15:29:51

@math0:

Eleve csak hívők látták, plusz nem hozott el az anyagi világban ollyan változást, ami bizoinyíték lenne.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:31:59

@MAXVAL bircaman közíró:

nem figid fel, te idióta, hogy:

1) arról, hogy a koronavírusnak meg kell fertőznie az emberiséget, kurvára semmiféle menetrend se volt. kurvára senki észre se vette volna, ha nem történik meg

2) az hol a faszomba van megírva, hogy menetrendre szüség van, és, hogy értelme kell, hogy legyen? honan a faszomból cibáltad elő már megint ezt a hülyeséget?!

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:41:26

@MAXVAL bircaman közíró: "A sokaknak tett csoda ellentétes lenne a terv sikerével."

ezt írtad. most előhúzol a kurva anyád picsájából tök más szempontokat, amik megint kurvára értelmetlenek.

"Eleve csak hívők látták"

kb annyian látták, amennyi most a koronavírus halottainak száma. azonos nagyságrend.

" plusz nem hozott el az anyagi világban ollyan változást, ami bizoinyíték lenne."

1) akkor mi a fasz értelme volt?
2) ez mi a faszodért szempont?

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 15:44:13

@math0:

Része az emberi életnek a tükéletlenség, ennek egyik alakja a koronavírus. Istennek nincs feladata ezzel.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 15:45:13

@math0:

Néha pár csoda emlékeztető hatású. Ez a szerepe a csodáknak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:47:34

@MAXVAL bircaman közíró: már megbeszéltük, faszfejke, hogy minimum annyi haszna lett volna a csodának, hogy több embernek lett volna még esélye megtérnie. tehát köze van a kibaszott, képzelt isteni tervedhez, te idióta elmebeteg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:50:02

@MAXVAL bircaman közíró: "pár csoda emlékeztető hatású. Ez a szerepe a csodáknak."

ez a koronavírus kapcsán is megvalósítható lett volna. isten 1 csodával megmenti az emberiséget, és közzé teszi, hogy miért. például az 1 beteget villám súlytotta volna, és isten valamilyen üzenet formájában megüzente volna, hogy vizsgálják meg, bizony koronavírusos volt, és egy világjárványt akadűályozott meg. akár szarvas aggancs között világító üzenettel is megtehette volna.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:52:32

@MAXVAL bircaman közíró: "Néha pár csoda emlékeztető hatású. Ez a szerepe a csodáknak."

tehát itt elismered, hogy isten céljainak szerinted megfelel a menetrend ritka megsértése. ugyanakkor azt mondod, hogy isten nem sérthette volna meg a menetrednet egysezr sem a koronavírus kapcsán, akár úgy, hogy az emberiség tudást szerez róla (és akkor emlékeztető) akár úgy, hogy nem, és akkor isten csak simán jóságos lett volna. ami hitetek szerint egyébként is úgy van.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:53:56

@MAXVAL bircaman közíró: "Része az emberi életnek a tükéletlenség, ennek egyik alakja a koronavírus. Istennek nincs feladata ezzel."

Isten hitetek szerint jóságos. több tízezer ember halálának tétlen nézése kurvára nem jóságos. tehát istennek dehogynem, lenne kurvára feladata ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 15:56:51

@MAXVAL bircaman közíró: a koronavírus megakadályozásával isten minimum sok tízezer embernek adott volna lehetőséget a megtérésre és az üdvösségre. hited szerint tehát de, van feladata ezzel.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:00:35

@math0:

Ha mindenki megmenekülne a járványtól, az Isten önbemutatása lenne.

Nyilván vannak most is csodák egyébként a járvány kapcsán, de ezek elszigetelt esetek.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:01:44

@math0:

Te kereszténnyé váltál volna pl. ha a vírus hirteken eltűnt volna 3 nap után?

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:02:30

@math0:

Nem az a legfontosabb, hogy az emberek életben maradjanak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:09:28

@MAXVAL bircaman közíró: én nem váltam kereszténnyé isten egyetlen csodájától sem, te idióta, tehát ez szar kérdés. de egyébként ha a vírus eltűnt volna, és erre erős igazolás van, és valamilyen istenre utaló úzenet, és ez is elég erősen van igazolva, akkor igen,

tehát duplán szembe fostad magad már megint, te idióta hívő!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:11:31

@MAXVAL bircaman közíró: "Nyilván vannak most is csodák egyébként a járvány kapcsán, de ezek elszigetelt esetek."

értem, tehát azt mondod, hogy isten inkább kevés haszonnal, tübbször sérti meg a menetrendet, mint sok haszonnal egyszer.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:13:40

@MAXVAL bircaman közíró: Isten hitetek szerint jóságos. több tízezer ember halálának tétlen nézése kurvára nem jóságos. tehát istennek dehogynem, lenne kurvára feladata ezzel.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:28:29

@math0:

Tudom, hogy ez nehéz neked, hiszen az ateista szekta fanatikus tagja vagy.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:29:20

@math0:

Így van, de csak ha nem látsz messzebb az orrodnál.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:29:55

@MAXVAL bircaman közíró: "De élő igen. "

látod, faszfejkém, pont ezért kellett volna életben tartani az embereket. QED Game over, faszfejkém. az önpofán szarásod letális volt

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:31:06

@MAXVAL bircaman közíró: no erre már nem tudtál válaszolni

Isten hitetek szerint jóságos. több tízezer ember halálának tétlen nézése kurvára nem jóságos. tehát istennek dehogynem, lenne kurvára feladata ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:32:06

@MAXVAL bircaman közíró: erre se válaszoltál. látom, kezdődik a kiakadás fázisod, nemsokára jön a buzi fázisod.

"Nyilván vannak most is csodák egyébként a járvány kapcsán, de ezek elszigetelt esetek."

értem, tehát azt mondod, hogy isten inkább kevés haszonnal, többször sérti meg a menetrendet, mint sok haszonnal egyszer.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:33:41

@math0:

Olyan módon életben maradni, hogy az nem segíti a nagy célt értelmetlenség.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:34:39

@MAXVAL bircaman közíró: "Ha mindenki megmenekülne a járványtól, az Isten önbemutatása lenne."

és? semmi olyat nem mondtál isten terveitől, amit ez akadályozna, sőt. nagyjából mindenki megtérne, és ez isten legfőbb célja. szerinted.

"Nyilván vannak most is csodák egyébként a járvány kapcsán, de ezek elszigetelt esetek. "

kérdezted, hogy megtérnék-e kereszténynek. hát ettől kurvára nem. de nem is tudok róla, hogy lettek volna ilyen csodák, és arról sem, hogy bárki megtért volna. mindenesetre egy nagy csodától, ha isten úgy szervezte volna, kurva sokan térhettek volna meg. ami isten célja szerinted.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:35:57

@MAXVAL bircaman közíró: "Olyan módon életben maradni, hogy az nem segíti a nagy célt értelmetlenség. "

minden életben tartás segíti a nagy célt, mert a halott ember nem térhet meg, az élő igen.

pofán szartad magad.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:38:21

@math0:

Jóság lenne pl. megadni a kisgyereknek a lehetőséget, hogy beledugja az ujját a konnektorba?

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:39:30

@math0:

Már nem bírod várni a hétvégi seggtáncot?

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 16:40:33

@math0:

Ha Isten léte tudományos tény lenne, akkor senki se fejlődne lélekben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:40:46

@MAXVAL bircaman közíró: ne tereljél! ez volt a kérdés!

Isten hitetek szerint jóságos. több tízezer ember halálának tétlen nézése kurvára nem jóságos. tehát istennek dehogynem, lenne kurvára feladata ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:42:24

@MAXVAL bircaman közíró: "Isten léte tudományos tény lenne, akkor senki se fejlődne lélekben."

szerintem a tudományos ismeretszerzés fejlődés lélekben. nem tudom, mi a faszod a fejlődés abban, hogy ha az emberek nem tudnak valamit. persze egy olyan elmebetegtől, mint te, mit várunk? te magad is sötét vagy, és nem tudsz szinte semmit.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:44:00

@MAXVAL bircaman közíró: "fejlődne lélekben. "

megint egy újabb szempontot ráncigáltál elő a semmiből. eddig nem ez volt a nagy terv szerinted, semmi ilyesmit kurvára nem említettél.

semmi mást nem csinálsz, mint egy kimagyarázhatatlan faszságot újabb és újabb hülyeségek előráncigálásával próbálsz kimagyarázni.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:50:22

@MAXVAL bircaman közíró: HAZUDSZ HÍVŐ KÖCSÖG

ha isten megmenti a világot a koronajárványtól egy csodával, akkor abból csak olyan dolog lett volna, ami jó:

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 16:51:53

@MAXVAL bircaman közíró: HAZUDSZ HÍVŐ KÖCSÖG

ha isten megmenti a világot a koronajárványtól egy csodával, akkor abból csak olyan dolog lett volna, ami jó:

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy 0,1,2, ... N ember tudjon róla, és 0,1,2,..N ember térjen meg. ez tetszőlegesen beállítható. ez pedig még több ember üdvösségéhez járult volna hozzá.

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.02. 17:02:05

@math0:

Isten célja nem az, hogy az emberek sokáig éljenek, minden bajtól mentesen.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 19:12:48

@MAXVAL bircaman közíró: HAZUDSZ HÍVŐ KÖCSÖG

ha isten megmenti a világot a koronajárványtól egy csodával, akkor abból csak olyan dolog lett volna, ami jó:

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 21:58:45

@MAXVAL bircaman közíró: minden értelmes ember szerint a tudományos tudás érték, szerinted nem, mert te egy elmebeteg, idióta selejt vagy. ezért vagy hívő.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.02. 22:47:35

@MAXVAL bircaman közíró: most olvasom, hogy ma van a betegséged világnapja. ezért tűntél el. mit kaptál, seggbe kukit, vagy szophattál?

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 07:58:44

@math0:

S ki mondta, hogy nem érték a tudományos tudás?

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 07:59:36

@math0:

Látom, tombolsz, hogy a járvány miatt elhalasztották a Soros-romkocsmában a seggtáncot...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 08:52:42

@MAXVAL bircaman közíró: tehát akkor a tudományos kutatás érték, és ha isten tudományosan igazolható lenne, az érték volna, és "lelki fejlődés":

ennyi. game over, kis hívő, elmebeteg selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 08:54:28

@MAXVAL bircaman közíró: ahogy megmondtam, az elmebeteg, hivő, kretén droid teljesen megjósolható módon átváltott terelős buzi üzemmódba, amint elvesztette a vitát és kiakadt. ilyenkor nála pontosan ugyanaz a lemez kapcsol be. egy elmebeteg droiddal állunk szemben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 08:55:43

@MAXVAL bircaman közíró: erre nem tudtál válaszolni

ha isten megmenti a világot a koronajárványtól egy csodával, akkor abból csak olyan dolog lett volna, ami jó:

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 08:56:50

@math0:

Nem, mert a tudomány csak a saját területen illetékes. Ahogy nem jó a vallás pl. egy számítógép javításához, úgy nem jó a tudomány se a lelki előmenetelhez.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 08:57:45

@math0:

Többször is válaszoltam, nem fogom újra bemásolni ugyanezt tizedszerre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 09:02:29

@MAXVAL bircaman közíró: te többféle ostoba elkerülő hipotézissel jöttél, ezek közül egy se vált be, mindet te magad cáfoltad. legutóbb cáfoltad, hogy a tudományos megismerés negatívum lenne. tehát nincs arra válaszod, hogy a koronavíruso járvány egy csodával való kivédése miért lett volna káros isten tervei szerint, nekem meg van minimum kettő biztos hasznom.

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

ráadásul te azt mondtad, hogy isten tett csodákat, csak ezzel nem védte ki a járványt. akármilyen negatív szerepe is lenne a csodáknak, azok a csodák, amelyeket isten szerinted tett, több negatívumot jenelntenek, de kevesebb pozitívumot. tehát érthetetlen, hogy miért tett isten több olyan csodát, amelyek rosszabbak, és miért nem tett meg egy csodát, amely minden szempontból jobb lett volna: az elején megállítani a járványt.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 09:09:49

@MAXVAL bircaman közíró: szerinted

A) isten tett több, X darab csodát a koronavírus járvány miatt, amellyel lehet, hogy megmentett N, és lehet, hogy megtérített M embert.

ha ezt összehasonlítjuk azzal, hogy isten

B) a járvány elején is tehetett volna 1 csodát, és ezzel megállíthatta volna a járványt.

A B) megoldás MINDEN SZEMPONTBÓL JOBB, mint az A megoldás, mert:

1) 1 csoda jobb, mint X csoda. te a csodák számát minimalizálni akartad
2) több, mint N ember megmentése jobb, mint csak N ember megmentése, mert több ember marad életben, térhet meg, üdvözólhet, és mert több ember megmentése jó cselekedet, kevesebb ember megmentése meg NEM jóságos istent jelent. illetve bármilyen szándéka is volt istennek N ember megmentésével, több, mint N ember megmentésével ez a szándék csak jobban teljesülhet

3) a B megoldással megtérhet M ember, megtérhet több, mint M ember, megtérhet kevesebb, mint M ember, akár nulla ember is. itt minden variáció megvalósítható. megtérés szempontjából tehát szintén csak jobb lehet.

összességében a b megoldás MINDEN szempontból jobb, mint az A megoldás. a te hited szerint isten hülye, és az A-t választotta.

a logikus következtetés meg az, hogy isten nincs, vagy kurvára nem jóságos, és kurvára nem az a terve, amit te hiszel róla. hülyeséget hiszel

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

több, mint N embert menthetett volna meg, ez a több, mint N ember töb esélyhez jutott volna az üdvösséghez,, ez a több, mint N ember megmentése lett volna a jóságos, és ehhez képest csak N ember megmentése nem jóságos.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 09:13:36

@math0:

Minden magyarázatom bevált, más kérdés, hogy te nem értesz velük vak ateizmusod miatt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 09:45:50

@MAXVAL bircaman közíró: szerinted

A) isten tett több, X darab csodát a koronavírus járvány miatt, amellyel lehet, hogy megmentett N, és lehet, hogy megtérített M embert.

ha ezt összehasonlítjuk azzal, hogy isten

B) a járvány elején is tehetett volna 1 csodát, és ezzel megállíthatta volna a járványt.

A B) megoldás MINDEN SZEMPONTBÓL JOBB, mint az A megoldás, mert:

1) 1 csoda jobb, mint X csoda. te a csodák számát minimalizálni akartad
2) több, mint N ember megmentése jobb, mint csak N ember megmentése, mert több ember marad életben, térhet meg, üdvözólhet, és mert több ember megmentése jó cselekedet, kevesebb ember megmentése meg NEM jóságos istent jelent. illetve bármilyen szándéka is volt istennek N ember megmentésével, több, mint N ember megmentésével ez a szándék csak jobban teljesülhet

3) a B megoldással megtérhet M ember, megtérhet több, mint M ember, megtérhet kevesebb, mint M ember, akár nulla ember is. itt minden variáció megvalósítható. megtérés szempontjából tehát szintén csak jobb lehet.

összességében a b megoldás MINDEN szempontból jobb, mint az A megoldás. a te hited szerint isten hülye, és az A-t választotta.

a logikus következtetés meg az, hogy isten nincs, vagy kurvára nem jóságos, és kurvára nem az a terve, amit te hiszel róla. hülyeséget hiszel

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

több, mint N embert menthetett volna meg, ez a több, mint N ember töb esélyhez jutott volna az üdvösséghez,, ez a több, mint N ember megmentése lett volna a jóságos, és ehhez képest csak N ember megmentése nem jóságos.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 09:46:21

@MAXVAL bircaman közíró: te többféle ostoba elkerülő hipotézissel jöttél, ezek közül egy se vált be, mindet te magad cáfoltad. legutóbb cáfoltad, hogy a tudományos megismerés negatívum lenne. tehát nincs arra válaszod, hogy a koronavíruso járvány egy csodával való kivédése miért lett volna káros isten tervei szerint, nekem meg van minimum kettő biztos hasznom.

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

ráadásul te azt mondtad, hogy isten tett csodákat, csak ezzel nem védte ki a járványt. akármilyen negatív szerepe is lenne a csodáknak, azok a csodák, amelyeket isten szerinted tett, több negatívumot jenelntenek, de kevesebb pozitívumot. tehát érthetetlen, hogy miért tett isten több olyan csodát, amelyek rosszabbak, és miért nem tett meg egy csodát, amely minden szempontból jobb lett volna: az elején megállítani a járványt.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 09:49:28

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem, mert a tudomány csak a saját területen illetékes. "

már nem táncolhatsz vissza, hívő köcsög, te magad írtad:

" Isten léte tudományos tény lenne"

szoljbeapapnak.blog.hu/2020/03/31/mit_csinalnak_a_papok_otthon_a_karantenban/full_commentlist/1#c38362158

most nem jöhetsz azzal, hogy a tudomány nem illetékes, amikor tudományos tényről beszéltél te magad.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 11:22:33

@math0:

Istennek nem célja óvónéniként folyton az emberek mögött állni.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 11:23:36

@math0:

A tudomány illetékes a saját területén, azon kívül nem.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 13:24:11

@MAXVAL bircaman közíró: "Istennek nem célja óvónéniként folyton az emberek mögött állni."

ahogy rámutattam, hited szerint isten több csodát hajtott végre, mint az az 1 csoda, ami a koronavírus járvány megakadályozásához kellett volna. a hited szerint tehát isten többet áll óvónéniként emberek mögött, mint amit én javasoltam.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 13:24:48

@MAXVAL bircaman közíró:

már nem táncolhatsz vissza, hívő köcsög, te magad írtad:

" Isten léte tudományos tény lenne"

szoljbeapapnak.blog.hu/2020/03/31/mit_csinalnak_a_papok_otthon_a_karantenban/full_commentlist/1#c38362158

most nem jöhetsz azzal, hogy a tudomány nem illetékes, amikor tudományos tényről beszéltél te magad.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 13:53:14

@MAXVAL bircaman közíró: em táncolhatsz vissza, hívő köcsög, te magad írtad:

" Isten léte tudományos tény lenne"

szoljbeapapnak.blog.hu/2020/03/31/mit_csinalnak_a_papok_otthon_a_karantenban/full_commentlist/1#c38362158

most nem jöhetsz azzal, hogy a tudomány nem illetékes, amikor tudományos tényről beszéltél te magad.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 13:54:15

@MAXVAL bircaman közíró: "Istennek nem célja óvónéniként folyton az emberek mögött állni."

ahogy rámutattam, hited szerint isten több csodát hajtott végre, mint az az 1 csoda, ami a koronavírus járvány megakadályozásához kellett volna. a hited szerint tehát isten többet áll óvónéniként emberek mögött, mint amit én javasoltam.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 13:55:09

@MAXVAL bircaman közíró: te többféle ostoba elkerülő hipotézissel jöttél, ezek közül egy se vált be, mindet te magad cáfoltad. legutóbb cáfoltad, hogy a tudományos megismerés negatívum lenne. tehát nincs arra válaszod, hogy a koronavíruso járvány egy csodával való kivédése miért lett volna káros isten tervei szerint, nekem meg van minimum kettő biztos hasznom.

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

ráadásul te azt mondtad, hogy isten tett csodákat, csak ezzel nem védte ki a járványt. akármilyen negatív szerepe is lenne a csodáknak, azok a csodák, amelyeket isten szerinted tett, több negatívumot jenelntenek, de kevesebb pozitívumot. tehát érthetetlen, hogy miért tett isten több olyan csodát, amelyek rosszabbak, és miért nem tett meg egy csodát, amely minden szempontból jobb lett volna: az elején megállítani a járványt.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 13:56:03

@MAXVAL bircaman közíró: A) isten tett több, X darab csodát a koronavírus járvány miatt, amellyel lehet, hogy megmentett N, és lehet, hogy megtérített M embert.

ha ezt összehasonlítjuk azzal, hogy isten

B) a járvány elején is tehetett volna 1 csodát, és ezzel megállíthatta volna a járványt.

A B) megoldás MINDEN SZEMPONTBÓL JOBB, mint az A megoldás, mert:

1) 1 csoda jobb, mint X csoda. te a csodák számát minimalizálni akartad
2) több, mint N ember megmentése jobb, mint csak N ember megmentése, mert több ember marad életben, térhet meg, üdvözólhet, és mert több ember megmentése jó cselekedet, kevesebb ember megmentése meg NEM jóságos istent jelent. illetve bármilyen szándéka is volt istennek N ember megmentésével, több, mint N ember megmentésével ez a szándék csak jobban teljesülhet

3) a B megoldással megtérhet M ember, megtérhet több, mint M ember, megtérhet kevesebb, mint M ember, akár nulla ember is. itt minden variáció megvalósítható. megtérés szempontjából tehát szintén csak jobb lehet.

összességében a b megoldás MINDEN szempontból jobb, mint az A megoldás. a te hited szerint isten hülye, és az A-t választotta.

a logikus következtetés meg az, hogy isten nincs, vagy kurvára nem jóságos, és kurvára nem az a terve, amit te hiszel róla. hülyeséget hiszel

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

több, mint N embert menthetett volna meg, ez a több, mint N ember töb esélyhez jutott volna az üdvösséghez,, ez a több, mint N ember megmentése lett volna a jóságos, és ehhez képest csak N ember megmentése nem jóságos.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 13:56:12

@math0:

Tudod mi a különbség a "van" és a "lenne" között? Ha nem, nézz utána.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:33:19

@MAXVAL bircaman közíró: A "van" és a "lenne" közötti különbséget te keverted össze.

te írtad: "Ha Isten léte tudományos tény lenne"

te írtad: "Isten léte nem tudományos tény."

ha ragaszkodsz a "van és "lenne" közötti külünbséghez, akkor mellébeszéltél, olyanról kezdétl el beszélni, amiről a jó éde skurva anyád sem beszélt, és nem is kérdezett, és nincs köze a kérdéshez.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:34:13

@MAXVAL bircaman közíró: A) isten tett több, X darab csodát a koronavírus járvány miatt, amellyel lehet, hogy megmentett N, és lehet, hogy megtérített M embert.

ha ezt összehasonlítjuk azzal, hogy isten

B) a járvány elején is tehetett volna 1 csodát, és ezzel megállíthatta volna a járványt.

A B) megoldás MINDEN SZEMPONTBÓL JOBB, mint az A megoldás, mert:

1) 1 csoda jobb, mint X csoda. te a csodák számát minimalizálni akartad
2) több, mint N ember megmentése jobb, mint csak N ember megmentése, mert több ember marad életben, térhet meg, üdvözólhet, és mert több ember megmentése jó cselekedet, kevesebb ember megmentése meg NEM jóságos istent jelent. illetve bármilyen szándéka is volt istennek N ember megmentésével, több, mint N ember megmentésével ez a szándék csak jobban teljesülhet

3) a B megoldással megtérhet M ember, megtérhet több, mint M ember, megtérhet kevesebb, mint M ember, akár nulla ember is. itt minden variáció megvalósítható. megtérés szempontjából tehát szintén csak jobb lehet.

összességében a b megoldás MINDEN szempontból jobb, mint az A megoldás. a te hited szerint isten hülye, és az A-t választotta.

a logikus következtetés meg az, hogy isten nincs, vagy kurvára nem jóságos, és kurvára nem az a terve, amit te hiszel róla. hülyeséget hiszel

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

több, mint N embert menthetett volna meg, ez a több, mint N ember töb esélyhez jutott volna az üdvösséghez,, ez a több, mint N ember megmentése lett volna a jóságos, és ehhez képest csak N ember megmentése nem jóságos.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:35:06

@MAXVAL bircaman közíró: te többféle ostoba elkerülő hipotézissel jöttél, ezek közül egy se vált be, mindet te magad cáfoltad. legutóbb cáfoltad, hogy a tudományos megismerés negatívum lenne. tehát nincs arra válaszod, hogy a koronavíruso járvány egy csodával való kivédése miért lett volna káros isten tervei szerint, nekem meg van minimum kettő biztos hasznom.

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

ráadásul te azt mondtad, hogy isten tett csodákat, csak ezzel nem védte ki a járványt. akármilyen negatív szerepe is lenne a csodáknak, azok a csodák, amelyeket isten szerinted tett, több negatívumot jenelntenek, de kevesebb pozitívumot. tehát érthetetlen, hogy miért tett isten több olyan csodát, amelyek rosszabbak, és miért nem tett meg egy csodát, amely minden szempontból jobb lett volna: az elején megállítani a járványt.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:36:04

@MAXVAL bircaman közíró: "Istennek nem célja óvónéniként folyton az emberek mögött állni."

ahogy rámutattam, hited szerint isten több csodát hajtott végre, mint az az 1 csoda, ami a koronavírus járvány megakadályozásához kellett volna. a hited szerint tehát isten többet áll óvónéniként emberek mögött, mint amit én javasoltam.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 14:41:37

@math0:

"te írtad: "Ha Isten léte tudományos tény lenne"
te írtad: "Isten léte nem tudományos tény.""

Hol az ellentmondás?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:48:51

@MAXVAL bircaman közíró: Tudod mi a különbség a "van" és a "lenne" között? Ha nem, nézz utána!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:49:21

@MAXVAL bircaman közíró: "Istennek nem célja óvónéniként folyton az emberek mögött állni."

ahogy rámutattam, hited szerint isten több csodát hajtott végre, mint az az 1 csoda, ami a koronavírus járvány megakadályozásához kellett volna. a hited szerint tehát isten többet áll óvónéniként emberek mögött, mint amit én javasoltam.

megint csak azt látjuk, hogy te egy pszichopata selejt vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:49:53

@MAXVAL bircaman közíró: te többféle ostoba elkerülő hipotézissel jöttél, ezek közül egy se vált be, mindet te magad cáfoltad. legutóbb cáfoltad, hogy a tudományos megismerés negatívum lenne. tehát nincs arra válaszod, hogy a koronavíruso járvány egy csodával való kivédése miért lett volna káros isten tervei szerint, nekem meg van minimum kettő biztos hasznom.

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

ráadásul te azt mondtad, hogy isten tett csodákat, csak ezzel nem védte ki a járványt. akármilyen negatív szerepe is lenne a csodáknak, azok a csodák, amelyeket isten szerinted tett, több negatívumot jenelntenek, de kevesebb pozitívumot. tehát érthetetlen, hogy miért tett isten több olyan csodát, amelyek rosszabbak, és miért nem tett meg egy csodát, amely minden szempontból jobb lett volna: az elején megállítani a járványt.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 14:50:50

@MAXVAL bircaman közíró: A) isten tett több, X darab csodát a koronavírus járvány miatt, amellyel lehet, hogy megmentett N, és lehet, hogy megtérített M embert.

ha ezt összehasonlítjuk azzal, hogy isten

B) a járvány elején is tehetett volna 1 csodát, és ezzel megállíthatta volna a járványt.

A B) megoldás MINDEN SZEMPONTBÓL JOBB, mint az A megoldás, mert:

1) 1 csoda jobb, mint X csoda. te a csodák számát minimalizálni akartad
2) több, mint N ember megmentése jobb, mint csak N ember megmentése, mert több ember marad életben, térhet meg, üdvözólhet, és mert több ember megmentése jó cselekedet, kevesebb ember megmentése meg NEM jóságos istent jelent. illetve bármilyen szándéka is volt istennek N ember megmentésével, több, mint N ember megmentésével ez a szándék csak jobban teljesülhet

3) a B megoldással megtérhet M ember, megtérhet több, mint M ember, megtérhet kevesebb, mint M ember, akár nulla ember is. itt minden variáció megvalósítható. megtérés szempontjából tehát szintén csak jobb lehet.

összességében a b megoldás MINDEN szempontból jobb, mint az A megoldás. a te hited szerint isten hülye, és az A-t választotta.

a logikus következtetés meg az, hogy isten nincs, vagy kurvára nem jóságos, és kurvára nem az a terve, amit te hiszel róla. hülyeséget hiszel

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

több, mint N embert menthetett volna meg, ez a több, mint N ember töb esélyhez jutott volna az üdvösséghez,, ez a több, mint N ember megmentése lett volna a jóságos, és ehhez képest csak N ember megmentése nem jóságos.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 15:06:57

@math0:

Nem a csodák száma a lényeg, hanem behatásuk.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 15:51:44

@MAXVAL bircaman közíró: nem tudtál olyan behatást megnevezni, ami a koronavírust megakadályozó 1 csoda esetén fennél, és negatív, és rosszabb, mint a több csoda, amit te mondtál, hogy isten megtett.

napok óta ezen erőlködsz, te ki selejt, de nem sikerült, mert nincs ilyen, és nincs igazad.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 15:56:07

@MAXVAL bircaman közíró: A) isten tett több, X darab csodát a koronavírus járvány miatt, amellyel lehet, hogy megmentett N, és lehet, hogy megtérített M embert.

ha ezt összehasonlítjuk azzal, hogy isten

B) a járvány elején is tehetett volna 1 csodát, és ezzel megállíthatta volna a járványt.

A B) megoldás MINDEN SZEMPONTBÓL JOBB, mint az A megoldás, mert:

1) 1 csoda jobb, mint X csoda. te a csodák számát minimalizálni akartad
2) több, mint N ember megmentése jobb, mint csak N ember megmentése, mert több ember marad életben, térhet meg, üdvözólhet, és mert több ember megmentése jó cselekedet, kevesebb ember megmentése meg NEM jóságos istent jelent. illetve bármilyen szándéka is volt istennek N ember megmentésével, több, mint N ember megmentésével ez a szándék csak jobban teljesülhet

3) a B megoldással megtérhet M ember, megtérhet több, mint M ember, megtérhet kevesebb, mint M ember, akár nulla ember is. itt minden variáció megvalósítható. megtérés szempontjából tehát szintén csak jobb lehet.

összességében a b megoldás MINDEN szempontból jobb, mint az A megoldás. a te hited szerint isten hülye, és az A-t választotta.

a logikus következtetés meg az, hogy isten nincs, vagy kurvára nem jóságos, és kurvára nem az a terve, amit te hiszel róla. hülyeséget hiszel

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

több, mint N embert menthetett volna meg, ez a több, mint N ember töb esélyhez jutott volna az üdvösséghez,, ez a több, mint N ember megmentése lett volna a jóságos, és ehhez képest csak N ember megmentése nem jóságos.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 15:56:57

@MAXVAL bircaman közíró: te többféle ostoba elkerülő hipotézissel jöttél, ezek közül egy se vált be, mindet te magad cáfoltad. legutóbb cáfoltad, hogy a tudományos megismerés negatívum lenne. tehát nincs arra válaszod, hogy a koronavíruso járvány egy csodával való kivédése miért lett volna káros isten tervei szerint, nekem meg van minimum kettő biztos hasznom.

1) jó az emberiségnek, és egy jóságos isten az, amelyik jót tesz az emberiséggel
2) több ember térhet meg és üdvözülhet, ez szerinted isten terve
3) a csodával isten különféle módon viheti véghez, úgy, hogy sok vagy kevesebb ember térjen meg

ezek csak jók, ebben egyetlen negatívum sincs.

ráadásul te azt mondtad, hogy isten tett csodákat, csak ezzel nem védte ki a járványt. akármilyen negatív szerepe is lenne a csodáknak, azok a csodák, amelyeket isten szerinted tett, több negatívumot jenelntenek, de kevesebb pozitívumot. tehát érthetetlen, hogy miért tett isten több olyan csodát, amelyek rosszabbak, és miért nem tett meg egy csodát, amely minden szempontból jobb lett volna: az elején megállítani a járványt.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 16:14:48

@math0:

Én nem "erőlködöm", sőt éppen neked segítek, hogy ateista rémálmokkal fertőzött agyaddal képes légy megérteni, hogy nem osztom abszurd álláspontodat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 16:19:25

@MAXVAL bircaman közíró: Persze, hogy nem osztod az álláspontom, hiszen egy elmebeteg vagy, elmebeteg hittel. Nem tudtad kimagyarázkodni. Nem tudtál olyan behatást megnevezni, ami a koronavírust megakadályozó 1 csoda esetén fennél, és negatív, és rosszabb, mint a több csoda, amit te mondtál, hogy isten megtett.

napok óta ezen erőlködsz, te ki selejt, de nem sikerült, mert nincs ilyen, és nincs igazad.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 16:22:48

@math0:

Pedig szerintem világos: egy globális járvány hirtelen leállása sokkal nagyobb hatású, mint az, hogy XY a szomszéd faluban meggyógyult, pedig az orvosok azt mondták, még aznap meg fog halni. Az utóbbira a te fajtád simán rámondaná "nem igaz", "nem is volt beteg", "véletlen", "orvosi hiba", stb.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 16:24:09

@MAXVAL bircaman közíró: de mi a faszom a globális járvány leállásának negatív hatása, te kis köcsög hívő?!

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 16:29:33

@math0:

Az, hogy Isten léte tudományos ténnyé válna.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 16:41:46

@MAXVAL bircaman közíró: Már megbeszéltük, kisköcsög, hogy

1) A faszt, isten csinálhatta volna teljesen titokban is.
2) Azt is, hogy kár ez a faszt, csak egy olyan antitudományos köcsög, mint te, jöhet ezzel.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 16:51:02

@math0:

Isten eleve megteremtette a jó feltételeket az ember számára, ezen túl értelmetlen lenne belevatkozni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 16:52:39

@MAXVAL bircaman közíró: megint nem válaszolsz, mert nem tudsz, és egy pszichopata köcsög vagy.

de mi a faszom a globális járvány leállásának negatív hatása, te kis köcsög hívő?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 16:54:29

@MAXVAL bircaman közíró: "Isten eleve megteremtette a jó feltételeket az ember számára, ezen túl értelmetlen lenne belevatkozni. "

hát persze, nyuszókám, a fél világ küzd ellene, egyedileg is, országosan is, durva, drasztikus intézkedéseket hoznak, de te idejössz, és ideszarod az ostobaságodat, hogy hát ezek jó feltételek, jól van ez így. bazdmeg, dögölj bele, ha szerinted ez jó! te megérdemled, te hótidióta vagy, és egyébként is jobb lenne azzal a világ, hogy megdöglenél.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 16:56:23

@math0:

Mondtam, tudomány tény lenne Isten létezése.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 16:58:09

@MAXVAL bircaman közíró: Már megbeszéltük, kisköcsög, hogy

1) A faszt, isten csinálhatta volna teljesen titokban is.
2) Azt is, hogy kár ez a faszt, csak egy olyan antitudományos köcsög, mint te, jöhet ezzel.

de ezt te nem fogod fel, helyette mellébeszélsz, mert egy pszichopata elmebeteg vagy.

pontosan ezért vagy hívő. a hívők ilyen műveletlen mongolidióták, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 17:18:35

@MAXVAL bircaman közíró: hogy a jó édes kurva anyádban lenne isten léte tudományos tény, ha isten a csodát titokban csinálta volna, és kurvára senki észre se veszi, te mongolidióta, Down kóros hívő selejt?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 17:19:38

@MAXVAL bircaman közíró: a buta te vagy, sőt, lelki szegény, mert neked a "tudományos tény", azaz a tudományos tudás negatívum. műveletlen, köcsög paraszt vagy. ezért vagy hívő.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 17:33:08

@math0:

Nézz uténa a "titok" szó jelentésének...

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.03. 17:33:55

@math0:

Pozitívum a tudomány a saját területén belül.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.03. 21:03:18

@MAXVAL bircaman közíró: hogy a jó édes kurva anyádban lenne isten léte tudományos tény, ha isten a csodát titokban csinálta volna, és kurvára senki észre se veszi, te mongolidióta, Down kóros hívő selejt?!

NÉZZ UTÁNA A TITOK SZÓ JELENTÉSÉNEK TE, TE IDIÓTA, HÍVŐ PSZICHOPATA FASZ!

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.04.04. 07:19:23

@math0:

Szóval hirtelen leáll egy járvány, mire az emberek azt mondják "véletlen"?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.04. 09:29:49

@MAXVAL bircaman közíró: én kurva türelmesen elmagyaráztam neked, hogy meg lehetett volna csinálni, hogy el se indul a járvány. az első mutáns vírussal és az első fertőzött emberrel. mit nem fogsz fel abból, hogy észre se vették volna? máig nem tudják, hogy ez ki volt, hol volt?!

akkora elmebeteg selejt vagy, hogy a gumiszoba adja a másikat. pontosan ezért vagy hívő.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.04. 10:35:48

@MAXVAL bircaman közíró: én kurva türelmesen elmagyaráztam neked, hogy meg lehetett volna csinálni, hogy el se indul a járvány. az első mutáns vírussal és az első fertőzött emberrel. mit nem fogsz fel abból, hogy észre se vették volna? máig nem tudják, hogy ez ki volt, hol volt?!

akkora elmebeteg selejt vagy, hogy a gumiszoba adja a másikat. pontosan ezért vagy hívő.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.04.04. 12:53:59

@MAXVAL bircaman közíró: én kurva türelmesen elmagyaráztam neked, hogy meg lehetett volna csinálni, hogy el se indul a járvány. az első mutáns vírussal és az első fertőzött emberrel. mit nem fogsz fel abból, hogy észre se vették volna? máig nem tudják, hogy ez ki volt, hol volt?!

akkora elmebeteg selejt vagy, hogy a gumiszoba adja a másikat. pontosan ezért vagy hívő.
süti beállítások módosítása