Kúl, közvetlen, keresztény

Szólj Be a Papnak!

Új beszélgetőtársak a K-Pont Feszten

Bekapcsolódik az InterFilm

2020. szeptember 17. - TheWig

Kettő új beszélgetőtárssal bővült a K-Pont Feszt programsorozat. Az INTERFILM képviseletében mindkét esti filmre bekapcsolódik egy-egy filmes, teológiai szakember, akiket ti is tabuk nélkül és kötetlenül kérdezhettek a kerekasztal beszélgetések idejében.

logo.jpg

Locarno, Cannes, Montréal, Berlin, Miskolc. Ezeket a városokat a filmek szeretete köti össze. Évről-évre tömeges számú alkotás jelentkezik ezekre a fesztiválokra, hogy elvigyék a kisebb-nagyobb díjakat. Ezek az elismerések között szerepel minden évben a ökumenikus zsűri díja, amelyet keresztény szakemberek ítélnek oda valamely magas erkölcsi értéket közvetítő filmnek.

A zsűrit kettő nemzetközi szervezet delegálja a fesztiválokra:

  • A római-katolikus alapú SIGNIS,
  • illetve a többnyire protestánsokat képviselő INTERFILM.

Mindkét szervezet rendelkezik magyar tagokkal is és a K-Pont Feszten az a megtiszteltetés ért minket, hogy az INTERFILM képviseltében egy-egy válaszadó bekapcsolódik a filmek utáni beszélgetésbe. A továbbiakban az ő bemutatkozásukat olvashatjátok:

kokai_nagy_timea_3.jpg

Kókai Nagy Tímea - szeptember 24-én este, A Viszkis című film után lesz vendégünk

2004 óta dolgozom a kulturális élet különböző területein, a filmek világa ezen időszak alatt végig jelen volt az életemben.  Tíz évet töltöttem a legnagyobb magyar moziüzemeltető cégnél (Budapest Film) és a Budapesti Mozi Közalapítványnál, az Art Mozi Egyesület titkáraként pedig nem csak a budapesti, de a vidéki mozisokkal is jó kapcsolatot alakítottam ki. 2016 és 2017 között a filmforgalmazás területét is közelebbről megismerhettem. 

Filmfesztiválokkal 2014 óta foglalkozom, hetedik éve vagyok a CineFest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál egyik szervezője – jelenleg nemzetközi kapcsolatokért felelős munkatársként -, de az Anilogue Nemzetközi Animációs Fesztivál és a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál munkájában is többször részt vettem. Az INTERFILM Internationalnak 2019 óta vagyok tagja.

20170601_142821_2.jpg

Marozsák Dániel - szeptember 23-án este, a Fomo - Megosztod és uralkodsz című film utáni lesz vendégünk

Jelenleg Miskolcon látok el segédlelkészi teendőket. Sárospatakon végeztem a teológiát, előtte pedig Skóciában, a Glasgow-i Egyetemen tanultam film- és színháztudományt. A jó történetek mindig is beszippantottak engem, legyen szó gyermekkorom tündérmeséiről, a hollywoodi álomgyár filmre festett alkotásairól, vagy a színdarabok tragikus, olykor komikus cselekményeiről. Együtt sírtam és nevettem a főhőssel, osztoztam a szereplők örömében és fájdalmában egyaránt. De az a történet, ami leginkább mégis magába szippantott egy egyszerű első századi zsidó ács fiáról szól. Lelkészként az Ő történetét adom tovább.

 

Ha kíváncsi vagy a K-Pont Feszten vetített filmekre, akkor gyere el te is Debrecenbe, az Apollo Moziba! Az alábbi linken tudod lefoglalni ingyenes jegyeidet:

A bejegyzés trackback címe:

https://szoljbeapapnak.blog.hu/api/trackback/id/tr4716203456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása