Kúl, közvetlen, keresztény

Szólj Be a Papnak!

Bemutatkozik a fotós zsűri

2020. szeptember 04. - TheWig

A K-Pont Feszt fotográfus zsűrijét három vizuális művészettel foglalkozó fiatalember adja. Főszerepben a fényképészeti megfontolások lesznek, de grafikus szemmel is értékelik majd a "Küldj egy képet" pályázat fotóit. A zenei zsűri bemutatása után itt a képek szakemberei mutatkoznak be. Szeptember 10-ig szeretettel várjuk a pályaműveket.

118768849_355286472271592_3181136809721664715_n.jpg

Kalocsai Richárd: Szerencsés vagyok, mert a munkám egyben a hobbim is, nálam az alkotói folyamat része a fényképezés iránti szeretetem, az örök kísérletezés vágya. Ezzel kapcsolatban sokszor eszembe jut a 2019-es Veterán Asztalitenisz Európa-bajnokság, ahol egy Canon EOS-1 D DIGITAL és MTO 1000/10 kombinációval sikerült olyan képeket készíteni, amik különböztek a többitől (nekem volt a legöregebb fényképezőgépem majdnem 20 éves ... ). A magyar fotográfia napját szeretem, az a szülinapom...

 czimbal_istvan.jpg

Czimbal István: Szakmai tudásomat kezdetben a Magyar Távirati Iroda (MTI) képszerkesztő és digitalizáló osztályán kamatoztattam, majd az MTVA képfeldolgozó és digitalizáló részlegén vettem részt. Napjainkban egy budapesti közművelődési intézményben dolgozom grafikusként.
Szakirányú végzettséget az Eszterházy Károly Főiskolán szereztem, grafika szakon. A grafika mellett sok időt és energiát szenteltem a fényképezésnek is. Ezen időszak alatt mélyebben megismerkedtem fényképezés rejtelmeivel. Szeretek kísérletezni, keresni az új dolgokat a fotográfiában. Továbbá alkotásaim, próbálkozásaim során prioritásként kezelem a legapróbb részleteket is, megfigyelni, elemezni valamint kidolgozni a rész-egész viszonyát.
A képek megörökítése számomra a kimerevített pillanatok egyéni aspektusból való rögzítése. Alkotásaim, munkáim során a képzőművészet különféle technikáit használom, akár vegyes grafikai technikákat és fotográfiát, valamint alkotásaim új eszközeként előszeretettel alkalmazom a vizuál-technika elemeit. Szívesen jelenítem meg a tereket, amelyeket hol az üresség, hol az egyéni tartalmasság, rész-egész viszony, a valóság határainak elmosódása jellemez.

dezso_attila_foto_2.jpg

fotó: Vargosz

Dezső Attila: Főállásban a Magyarországi Református Egyház Cigánymissziójának kommunikációs munkatársa vagyok. Az újságírás, közösségi média és honlapszerkesztés mellett a fotózás és a videózás is a hivatásom része. A fényképezéssel ezzel párhuzamosan több más vonalon is elkezdtem foglalkozni: dolgoztam már hazai és nemzetközi sporteseményeken, és egyre bővül a portfólióm esküvői fotókkal is. Munkáim során részt vettem a Német Túraautó Bajnokság, a Kamion Európa-bajnokság, a World Series by Renault futamain, illetve Forma 1-es tesztnapon is.

Ha szeretnél részt venni a K-Pont Feszten, akkor itt tudsz regisztrálni a filmvetítésekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://szoljbeapapnak.blog.hu/api/trackback/id/tr1016189172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása